Da li je tesko ostati svoj?

22:27

Zapitate li se ikad, šta biste bili da u nekom periodu svog života niste živeli po nečijim očekivanjima?

Rodi se. Proživi detinjstvo, slušajući roditelje. Kreni u osnovu školu. Odmah zatim nastavi srednjoškolsko obrazovanje. Završi fakultet posle kog imaš najveće šanse za posao. Osnuj porodicu do najkasnije tridesete godine. Do odredjenog doba svog života, radi ono za šta si se školovao ako imaš sreće, a ako nje nema, radi u firmi 8 časova dnevno za minimalnu platu. Doživi starost. I umri.

Pitanje je, zbog čega se u današnjem svetu većina trudi da živi ovako?


Previše je kalupa. Previše je kalupa u koje se ljudi uklapaju, ne trudeći se da iskoriste, preoblikuju svoj sopstveni. 

Ipak, teško je to u svetu u kome, kada počneš sa drugačijim razmišljanjem, bivaš osudjivan, isprozivan. U svetu u kome fraze  'Nećeš uspeti' i ' Nisi dovoljno dobar' prate svakog koji se iole uputi stazama svojih ciljeva koji bi ga činili srećnim. Upravo zbog toga se te osobe povlače u sebe, a njihove ideje ostaju nezapažene.

Ali tada kada niko ne veruje u tebe, baš tada postani ti. Postani onaj ti koji se bori za ono što želi, pokazuje svoja osećanja, ali ne dozvoljava da ga drugi iskorišćavaju. Zadrži svoja verovanja, iskoristi ono što ti je dato. Neka ti svetlost koja stoji na vrhu da želju i motivaciju, volju za uspehom.


U svetu ima više od 7 milijardi ljudi. Misliš da je lako istaći se? Moraš biti inovativan. Otvorenog uma. Spreman da prihvatiš greške, i nakon toga postaneš još bolja verzija sebe. 

Želiš li uopšte da tvoje ime bude upamćeno? Ili da se raspline u toliko postojećih duša u vrtlogu čovečanstva? U svakom slučaju ćeš se morati boriti s njim, od tebe zavisi da li ćeš isplivati na površinu.

Ali najvažnije od svega, jeste ostati svoj. Zaljubljuj se. Voli život. Voli druge. I najbitnije - nauči da voliš sebe.

Srećno.


You Might Also Like

28 comments

  1. Predivan post zaista! Sve si savrseno napisala i mnogo mi se svidja tvoj stil pisanja. Sa odusevljenjem sam citala post. Svaka cast!

    leylaslifee.blogspot.com

    ОдговориИзбриши
  2. Odličan i veoma poučan post! Mnogo mi se sviđa tema koju si obradila i sve je lijepo rečeno. I neću moći stisnuti 'objavi' sve dok ne komentiram savršen izgled bloga! Tako mi se sviđaaa♥

    Laylva

    ОдговориИзбриши
  3. Ja ne mogu da ti opišem koliko mi se ovaj post svideo, tema, sve sve! Mislim da bi svi trebali da pročitaju ovo i naravno da je važno biti svoj, to je ključ uspeha, biti jedinstven takodje. Što je Dositej rekao "Mlada duša je podobna mekom vosku, u kakav je kalup staviš, takva i postane". ;)
    Inače mi se jako svidja tvoj dizajn bloga. Imaš follow od mene!
    Ako imaš vremena, poseti moj blog, početnik sam i jako bi mi značilo. :)
    www.backojelic.blogspot.com

    ОдговориИзбриши
  4. Prekrasan post! Baš je lijep. Sve ti stoji. To je nešto slično što sam ja rekla u novom postu - zašto je toliko teško reći svijetu da si drukčiji. Evo, imam fazu da želim studirati menadžment jer me to privlači i želim uspjeti. Ne znam kako, ali imam želju pa ću pronaći i način, right? Oduševila si me. Svaka ti čast!:)♥

    http://sretnisanjar.blogspot.hr/2017/07/ex-yu-rock-vs-cajke.html - novi post

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Hvala ti <3 Pročitaću, i samo napred u onome što želiš

      Избриши
  5. Predivan post, ono što si ti napisala ja pričam svaki dan! Ljudi se toliko kloniraju, samo imitiraju jednu druge. Meni je to i više nego žalosno, ali svako bira svoj put!

    ОдговориИзбриши
  6. Odlican post. Ovo za "imitiranje" drugih ljudi je nazalost surova realnost. Svaka cast sto si pisala o ovoj temi.
    https://sofijasjourney.blogspot.rs

    ОдговориИзбриши
  7. Ovaj prvi dio o krugu života me mnogo podsjeća na to što sam ja napisala u jednom svom starijem postu, ali nema veze. Vjerojatno nisi mogla znati.
    Jako mi se sviđa post i mislim da je u današnjem društvu jako teško ostati jedinstven, ali postoji par osoba koje to uspiju. To smo u jednom dijelu mi, blogeri. Pišemo, dakle imamo neograničene mogučnosti.

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Joj, sada me zanima tvoj post, jer ga ili nisam pročitala, ili dovoljno dobro upamtila
      Hvala ti, upravo tako <3

      Избриши
  8. Аутор је уклонио коментар.

    ОдговориИзбриши
  9. Divno! Ništa drugo sem toga nemam da kažem. Ako bih dodala nešto, plašim se da ne pokvarim čar posta :)
    Volim život i ljubav, učim i zanima me da naučim, vodim se nekim sopstvenim pravilima i videćemo gde će me to odvesti :) nadam se na neko lepo mesto!

    Girly world

    ОдговориИзбриши
  10. Veoma inspirativan post, hvala ti... Ja smatram da je teško ostati svoj u današnjem društvu, ali mnogo se trudim.. Divan post, zaista! ♥

    Novi post -> www.innisall.blogspot.com

    ОдговориИзбриши
  11. Nije mi jasno kako su sada svi isti, isto razmišljanje, niko se ne razlikuje, vode dosadan način života, kao da su programirani tako, opisala si život osobe od škole do posla pa do smrti. 21. vek je, i uz to, život je samo jedan, i smatram da bi trebalo svaku priliku iskoristiti i uraditi nešto po čemu će drugi da te pamte. ☺
    Odličan post!
    nMedusaa

    ОдговориИзбриши
  12. Predivan post. Na žalost moram se složiti sa svim riječima. U današnje vrijeme grijeh je biti drugačiji, a još manje je moguće da budeš prihvaćen baš takav kakav jesi. No, ako si uspio u onome što si pokušao da uradiš svi su tu da ti kažu da su vjerovali u tebe i znali da ćeš uspjeti, bez obzira što su te osuđivali cijeli vrijeme od kako si počeo dok nisi dostigao nekakav nivo. Tužno, ali istinito.
    Želim ti lijep dan, draga!

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Da, nažalost je dana upravo takav slučaj... Hvala ti
      Lep dan i tebi <3

      Избриши
  13. Ocarana sam fotografijama i tekstom. Toliko razmisljamo o buducnosti i trudimo se da ona bude sto bolja, da ponekad stvarno zaboravimo vrednovati neke vazne trenutke

    dnevnadozabloga.blogspot.com

    ОдговориИзбриши
  14. Аутор је уклонио коментар.

    ОдговориИзбриши
  15. Oduševljena sam ne samo postom i izgledom tvog bloga.
    Draga obaraš ! Novi post https://hisandherway.blogspot.ba/ ❤

    ОдговориИзбриши