Na sta prvo pomislis...?

16:36

 Razmišljam. Dopuštam da me misli vode u nepoznate predele, istražujem granice svog uma i zalazim u neobična razmišljanja o stvarima koje me okružuju, ali su ipak tako daleke, nepoznate. Zapitam se, poznajemo li mi uopšte sebe? Svoju pravu prirodu, ono što se skriva iza svega što pokazujemo svetu? Imamo li uopšte dovoljno hrabrosti da zadjemo u dubine svoje duše i svemu što se kovitla oko nje? Smemo li da postanemo slobodni?



Ipak, dolazim do jednog zaključka - ono što ne možemo kontrolisati je naša podsvest. Ono što je zaslužno za mnogo stvari o kojima mislimo, ali da je nismo ni svesni. Ono što se javlja kao individua za sebe, ali čini naš najvažniji deo. Jer u njoj se krije sve što potiskujemo, sve što prikupljamo i nesvesno koristimo tokom životnog doba.

Znate li onaj osećaj kada neko spomene određeni pojam, i vama tačno određena osoba, događaj ili osećanje nekontrolisano padne na pamet?


Razmislite šta je to. Na šta prvo pomisliš kada čuješ reč ljubav, dom, san? Šta ti za trenutak zaokupira misli kada ti u uši udje reč vera, cilj? Najvažnije, kako najbitniji deo tvog mozga shvata pojam sreće?

Zapitaj se onda da li je slika koju si u tom trenutku dobio ono što si sada. Da li si bio dovoljno hrabar da poslušaš svoju podsvest i zaigraš ulogu koju si hteo u životu?

Ako i nije tako, potrudi se da to promeniš. Teško je zaista spoznati sebe. Ali nikada nije kasno za promene i praćenje svoje intuicije.




You Might Also Like

12 comments

  1. U potpunosti se slazem sa tobom! Nije lako spoznati sebe i svoju intiuciju, ali nikad nije kasno za to.
    https://sofijasjourney.blogspot.rs

    ОдговориИзбриши
  2. Jedna veoma interesantna, ali i ozbiljna tema! Slažem se sa svime što si napisala. Teško je upoznati sebe, ali mislim da tek tada zapravo možemo prihvatiti ono što jesmo.. :/

    INTERNACIONALNI GIVEAWAY -> https://innisall.blogspot.com/2017/07/international-giveaway.html

    ОдговориИзбриши
  3. Super post! Mislim da je bitno ponekad zaći u sebe i svoje misli da bismo pronašli i upoznali pravu sebe!
    Novi post je na blogu : https://katysblogblogger.blogspot.hr/

    ОдговориИзбриши
  4. Danice jako interesantan post. Ono sto volim kod tebe jeste moc da nas podstaknes na razmisljanje nakon gotovo svakog posta. Svaka cast na tome. Jako realno napisan post, uzivala sam citajuci.

    Visit me, Gothic

    ОдговориИзбриши
  5. Radiš uvijek neke dubokoumne i diskutabilne teme i to je ono što mi se najviše sviđa kod tebe

    Delilah's Stories | Filmtasticno

    ОдговориИзбриши
  6. Tek (ili već) ti 15 godina , a takvo lijepo razmišljanje !
    Draga pratim te nadam se da ćeš uzvratiti :)) !
    Novi post na mom blogu https://hisandherway.blogspot.ba/ ❤

    ОдговориИзбриши
  7. Divno! Ponekad zađem u duboke delove mozga, i onda mi bude čudno što sam ja baš ja, i kako se sve odvija s nekim određenim razlogom, ili pak bez njega, ali se opet odvija... :)
    U moru istih, outfit i kozmetičkih postova, lepo je pročitati nešto drugačije :) zato se trudim da moj blog bude drugačiji od onoga što svi stavljaju, iz ovakvih razloga :)))

    Novi post iz Italije, Dalijeva izložba

    ОдговориИзбриши
  8. Drago mi je da si skrenula paznju i na ovu temu.
    Jako je tesko upoznati sebe, cak sam i sama sebi nekad cudna, ne razumem neke stvari.
    Originalan post!

    Pogledaj moj blog i postani clan ako zelis: http://happinessalwaysbringsbeauty.blogspot.rs/

    ОдговориИзбриши
  9. Nemogu vjerovati kako je ovo opustajuce i preljepo napisano. Ovo nikada nigdje nisam procitala,trebala bi ovo jos negdje objaviti ovo je vrh. Mislim da bi mogla i knjigu napisati ovako dobro,savrsen post. Ostala sam bez teksta....

    Pogledaj nas novi post
    Preplatile smo se :)


    sweet-girls-em.blogspot.ba

    ОдговориИзбриши
  10. Super post, predobro napisan. Cesto mi se desi da citajuci nesto, odlutam daleko u mislima.

    Uclanila sam se ako zelis uzvrati
    https://smallwomenscorner.blogspot.rs/

    ОдговориИзбриши
  11. nice blog =)
    follow for follow?

    have a nice weekend :)
    http://lacolorfulpassion.blogspot.de/

    ОдговориИзбриши
  12. Ja prva priznajem da ne znam tko sam, što sam i što radim u svom životu, ali planiram to promijeniti jer me čeka matura i faks i daljnji život i planiram raditi na tome i popraviti si život. Jako mi se sviđa ovaj post, prepredobar!:)♥

    sretnisanjar.blogspot.com

    ОдговориИзбриши